Aprenentatge servei i personalització a l´IES Miguel Catalán
Des de fa cinc anys, l’IES Miguel Catalán ofereix diversos programes d’aprenentatge servei que combinen la realització d&rsq...
Estructuras de aprendizaje colaborativo entre docentes. Oportunidades de desarrollo profesional d...
Estructuras de aprendizaje colaborativo entre docentes. Oportunidades de desarrollo profesional docente en el día a día David Duran, Mari...
El manteniment de la cultura de centre
La cultura d’un centre és dinàmica. Es troba en un procés d’actualització constant. Per tal que aquesta constr...
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
Comiats: moments amb valor
Amb aquest article, pretenem ampliar la mirada sobre els processos de tancament i comiat i valoritzar-los. Ens agradaria poder oferir ele...
Frato
Justo Vilabrille Linares, exregidor d’Educació i Cultura de l’Ajuntament de Gijón. Creure en la...
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...