Aprenent per projectes o projectant aprenentatges
Tenir en compte l’aprenent, les seves necessitats, les seves inquietuds i els factors socials que l’envolten abans de dissenyar un projec...
Coneguem la Carta de la Terra amb el conte Sota l’acàcia
Sota l’acàciaés un conte realista, adreçat als infants de vuit anys o més, que reflexiona sobre els eixos del docume...
Codis QR per a tothom
La lectura de codis QR a l’escola obre un ventall molt interessant de possibilitats. En aquest article, s’hi presenta un exemple pr&agrav...
Educar amb perspectiva de gènere al segon cicle d´educació infantil
Al present article, s’hi suggereixen un grapat de propostes coeducatives per al cicle 3-6, fonamental en la construcció de la identitat s...
El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (II)
Ja ho dèiem, que calia. Som-hi!
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats
Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora edu...
De la lectura a l’acció social
L’aprenentatge en context garanteix que nois i noies posin en funcionament els seus coneixements i que aquests esdevinguin transformadors...