El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (II)
Ja ho dèiem, que calia. Som-hi!
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats
Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora edu...
De la lectura a l’acció social
L’aprenentatge en context garanteix que nois i noies posin en funcionament els seus coneixements i que aquests esdevinguin transformadors...
Aprenent dansa amb música pop
Sovint, tant a la classe d’educació física com a la de música, s’utilitzen les danses tradicionals locals i d’a...
L´educació sentimental al començament de l´educació infantil
L’educació sentimental comporta molts dels trets que defineixen la divisió entre els gèneres. Hi ha sentiments, com ara la ...
Com entenem el treball per projectes a l’etapa d’infantil?
Metàfora de l’orquestra. Respostes saludables