Notícies d’interès
Quan l´escola és de tothom i tothom és l´escola
Quan l’escola es troba en un context d’alta complexitat, el treball que s’hi faci haurà de partir de la convicció que ...
De la realidad al juego simbólico, y del juego simbólico a las matemáticas
Aprendemos a jugar al ajedrez (segunda parte)
Jaume Cela, mestre, escriptor i director. “S’ha fet gran…”
Tots els infants creixen. Tots menys un. D’acord... És una frase -afortunadament- ja escrita, però conté les paraules juste...
Emociones y creatividad en educación física
Emociones y creatividad en educación física Francisco Javier Giles Girela, Enrique Rivera García, Carmen Trigueros Cervantes Universida...
Material complementari. Taules de programació: Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer p...
Taules de programació de la proposta didàctica A l’enllaç següent teniu accés al Model de seguiment i elaboració d...
Sumamos nuevos profesionales en la escuela
Sumamos nuevos profesionales en la escuela El modelo de escuela ha cambiado, está cambiando y tiene que cambiar mucho; como también lo es...