Com recuperar el temps per aprendre quan l’alumne és el subjecte?
Aquest curs, et proposem tractar el desenvolupament competencial des d’una mirada personalitzada de l’aprenentatge. Comencem amb aquest a...
Francesco Tonucci: «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem»
Francesco Tonucci «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem» Cinta Vidal, Cristina Elorza «Mir...
Nuevos retos, renovadas incertidumbres. Respuestas saludables
Nuevos retos, renovadas incertidumbres. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disfrutar del trabajo y podem...
Projectes que transformen l’entorn i la comunitat
L’aprenentatge servei es caracteritza per la seva capacitat transformadora, no només en referència als seus participants, sin&oacu...
A l’escola… Toquem instruments musicals!
Tal com diu Josep-Manel Vega, «cal entendre el treball amb instruments musicals com un procés. Només una metodologia que desenvolu...
[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
Códigos QR para todos
Chemi Martín, miembro de Aulas en la Calle. «Somos todos»