Ser educadora en situació d´incertesa. La responsabilitat de ser-hi
Al llarg de l’estat d’alarma ens hem sentit abandonades, les cures han quedat a l’últim pla i la infància ha estat obl...
Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...
El meu darrer any com a mestra
El darrer curs a l’escola d’aquesta mestra freinetiana abans de jubilar-se és viscut amb més intensitat, si fos posible, que...
eXeLearning per crear recursos educatius oberts
eXeLearning per crear recursos educatius oberts A l’era d’Internet són cada vegada més nombrosos els docents que creen els seus ...
CONTES
Qui s’ha menjat les maduixes? Comín, M. Combel, 2020 Les maduixes han desaparegut! Qui se les deu haver menjat? Aquest llibre divertit fa...
Tècniques assertives
L’assertivitat és una habilitat social que consisteix a manifestar de forma clara, franca i respectuosa les pròpies opinions, emoc...
Les TIC al servei de l´aprenentatge basat en projectes
Les TIC desenvolupen un paper fonamental a l’hora de dur a terme un projecte. Mantenen un equilibri entre les necessitats que sorgeixen e...
Educant l’alegria. De què parlem?
L’alegria és un dels motors del desenvolupament de l’infant i constitueix un garant de la seva autoregulació emocional. Educ...