Miriam Leirós, coordinadora de Teachers for Future Spain: «Cal preparar els nens i les nenes per ...
Una autodefinició: Tenaç quan crec en alguna cosa, i hiperprotectora dels que m’importen. Un lema de vida: Abans de jutjar, posa’...
Identidad borrada, la perversió de l’homofòbia
La pel·lícula, originàriament titulada Boy Erased i basada en el llibre autobiogràfic de Garrard Conley, explica...
Els espais d’aprenentatge a l’educació infantil
Aquest article forma part de l’apartat «Pràctiques escolars» del Dossier número 5 titulat Evidencies científiqu...
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...
Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...
La recomanació de…
Les instal·lacions de joc: metàfores de la vida de relació
Les instal·lacions de joc són contextos lúdics concebuts des de la trobada i la intersecció entre joc, art i cultura. En a...
L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...