Què ens ha ensenyat la pandèmia? És possible una nova ecologia de l´aprenentatge i de l´equi...
El confinament va fer que passéssim d’utilitzar el suport de les tecnologies a relacionar-nos entre nosaltres solament a través de...
Material para el alumnado: Aprendemos a jugar al ajedrez (segunda parte)
Acompanyament emocional i tutoria (per a l’alumnat)
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Model de seguiment i elaboració del projecte. Confiprojecte
La Tira
Bons aliments
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...