Va de… Davant d’una pandèmia… la possibilitat
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i que fem. De fer sense pensar… a pensar el...
El primer contacte amb Juan Sánchez Enciso és càlid i reconfortant. La seva mirada és intel·ligent i curiosa. Veien...
Belén Jurado: «La capacitat de decisió de les mares i dels pares d´infants amb diversitat és...
Quan a la seva filla Lucía li van diagnosticar autisme, ella tampoc sabia exactament què significava que patís aquest trastorn. P...
Recomanacions de Bibliomèdia. Llibres. Trobades. Convocatòries. Webs
Maraña de Cores (embolic de colors): travessant els records
Evidència en la pràctica Evidència aplicada Maraña de Cores neix de les meves vivències infantils i memòria. És un taller o...
Nou curs: responsabilitat social, lideratge i compromís
Solament podem donar el que som
Les persones que vivim diàriament a l’aula sabem que una cosa és la teoria i una altra de ben diferent és la pràctic...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...