L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...
Es comenta a la Xarxa…
Polítiques educatives per a la millora de l’èxit educatiu: el cas de Portugal1
Infància en situació de pandèmia i diferents escenaris familiars
Després d’uns quants mesos de neguit i d’incertesa estem en un escenari que requereix visibilitzar la infància i les seves v...
Amb les famílies: Espais d´aprenentatge i de joc lliure
El lideratge educatiu: una oportunitat
Assumir el càrrec de la direcció del centre és una qüestió molt controvertida dins del nostre àmbit profession...
Convé endarrerir el grup d’edat en l’escolarització dels infants prematurs?
En aquest article d'opinió, Vicenç Arnaiz reflexiona sobre la conveniència que els infants prematurs puguin endarrerir l’es...
Tots al bus!, un àlbum per jugar i aprendre a comptar
Poni vuit, poni nou, poni deu, la gallina de la Seu diu que amaguis aquest peu. (La gallina Ponicana) El món és ple de referències num&...