De l’observació sistemàtica de l’activitat dels infants a la reflexió sobre l’organit...
En aquest article es descriu el procés d’observació sistemàtica portat a terme per analitzar l’activitat d’infa...
El meu darrer any com a mestra
El darrer curs a l’escola d’aquesta mestra freinetiana abans de jubilar-se és viscut amb més intensitat, si fos posible, que...
«Jo també vull que mirem el meu llibre!»
L’experiència del llibre blanc la duem a terme a l’escola La Llacuna des de fa vuit cursos i està basada en una proposta de ...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Programa EduCare: educació i cura en la primera infància Els primers mil dies de les nostres vides són crucials. La neurociència h...
Cinc blocs de propostes per la qualitat pedagògica infantil ara
Innovació pedagògica és buscar respostes noves a les noves necessitats i a les noves circumstàncies. Es proposen cinc bloc...
Per arrodonir: Escoles obertes a la naturalesa
Projeto A+: per una educació basada en l´alumne+
El Projeto A+ es presenta com una dinàmica innovadora del Colégio Novo da Maia, ubicat a la població portuguesa de Milheiró...
Els usos de l´escriptura ajuden els infants a organitzar i a construir el pensament des de ben p...
Escriure i llegir és aprendre un codi precís i complex. Que aquest procés sigui compartit entre alumnes i mestres ajuda a estruct...