Humor i reconeixement de l’altre
L’acollida i el reconeixement de l’altre es concreten sempre en intervencions reals i sovint puntuals al llarg de la jornada escolar. &Ea...
Amb les famílies: Començar a escriure. El tipus de lletra és important?
Formar-nos per transformar
Formar-nos per transformar El juliol ha estat tradicionalment un dels mesos que les mestres i els mestres dediquem a formar-nos. Des de f...
L’essencial és invisible als ulls, o com educar l’essencial i fer-ho visible
CONTES
Qui s’ha menjat les maduixes? Comín, M. Combel, 2020 Les maduixes han desaparegut! Qui se les deu haver menjat? Aquest llibre divertit fa...
Renaturalitzar l’escola per humanitzar la infància
Psicomotricitat: espais estimulants i enriquidors per fomentar la creativitat
Al present article es dona a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys basada en l’activitat motriu espon...
Les possibilitats
A l’aula de sisè es parla de les coses que són possibles i de les que són impossibles. En posem exemples que anem escrivint...