Involucrar: la clau per aprendre activament
Involucrar: la clau per aprendre activament José Blas García Pérez Mestre i professor associat a la Universitat de Múrcia Twitter:...
La pràctica de la meditació
Fa uns dotze anys, vaig començar a meditar i aquesta pràctica m’ha aportat la claredat mental i la serenitat necessàries pe...
Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
La construcció d’idees sobre el pla cartesià en infants entre 5 i 7 anys
Els continguts d’orientació, localització i relació entre variables són conceptes abstractes que requereixen un treb...
Infància i processos migratoris
Amb Fotomovimiento fa temps que expliquem la crisi migratòria. El present article és una aproximació vivencial del que hem vist, ...
Reptes nous, incerteses renovades. Respostes saludables
Reptes nous, incerteses renovades. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, t...
L´Àlex sempre s´enfila, però no arriba mai al capdamunt
A la sala de psicomotricitat, l’Àlex, de 3 anys i mig, puja a l’espatllera. Un, dos..., fins a cinc barrots. En aquest moment, s&rs...
L’avaluació en els processos de formació en centres
L’avaluació dels processos de formació del professorat esdevé una tasca complexa que abraça diferents aspectes que v...