RespirArte: El meu col·le també respira
RespirArte: El meu col·le també respira Repensant l’escola des de l’art i la ciència Cristina Alba Pérez-Rendón, ...
Obesitat i sobrepès a les aules
Sabies que l’Estat espanyol és un dels territoris del món en què la infància pateix més excés de pes?...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
Aprendre cooperant, aprendre jugant
En una entrevista a la ràdio, l’Eros, un alumne de 8 anys, va explicar fa poc temps com aprenia al nostre col·legi: «Quan tr...
No perder de vista lo esencial
Hemos entrado en 2012 y, aunque el año académico empieza en septiembre, parece que estos días nos invade la necesidad de formular nuev...
¿Hacia dónde vamos ahora?
¿Hacia dónde vamos ahora? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
Va de… Empoderant la quotidianitat
Formació inicial i exercici professional docent: assoliments i reptes per al 2050
A partir de 2007 es va començar a implantar un nou model de formació inicial del professorat adaptat a l’Espai Europeu d’Edu...