La personalització de l´aprenentatge escolar, una exigència de la nova ecologia de l´aprenent...
L’article introdueix la visió de la personalització de l’aprenentatge escolar, que constitueix el teló de fons del do...
2050: Necessitats i atenció a les famílies, reptes futurs
D’aquí a trenta anys el més probable serà que les bones pràctiques actuals amb famílies deixin de ser minorit...
L’avaluació de les innovacions educatives
La innovació educativa és percebuda, avui en dia, com una estratègia fonamental de la millora de la qualitat educativa. Un centre...
Justo Vilabrille Linares, ex concejal de Educación y Cultura del Ayuntamiento de Gijón. Creer e...
comunidad, educación, ciudad. Valora especialmente el Proyecto Educativo de Ciudad de Gijón, ya que fue el fruto de un proceso colectiv...
La sostenibilidad en las aulas
La sostenibilidad en las aulas Por una escuela comprometida Ángeles Fernández Santafé IES Ifach de Calp. Benissa (Alicante) Manuel Jes&...
Ús responsable d´Internet: una proposta didàctica
Ús responsable d’Internet: una proposta didàctica Rakel Gamito Gómez, Pilar Aristizabal Llorente, María Teresa Vizcarra Mora...
Atencions de la vida quotidiana
Tenir cura amb rigor és un acte transcendent, vital. Educar no és aliè a aquesta circumstància i ens impulsa a considerar ...
Com seran les escoles l´any 2050?
Imaginar el futur és un exercici inquietant. Allò que somiem es basa en les nostres expèriències, destigem unes altres rea...