Què en sobreviu de l´educació quan no hi ha escoles?
Què en sobreviu de l’educació quan el present es veu amenaçat davant de la impossibilitat d’acudir a les escoles? Qu&...
Agricultura i canvi climàtic: Repensem el sistema alimentari
Agricultura i canvi climàtic Repensem el sistema alimentari Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de repla...
Una serp blava sobre fons blanc
Quan aconseguim que l’alumnat entri en el món de l’escriptura de manera eficaç, no només ha estat perquè li he...
Un marc fèrtil per mirar el món. Recursos basals i recursos circumstancials per a les aventures d...
Els projectes a l’educació infantil sorgeixen de la vida de l’aula, de l’activitat, de les relacions, de les converses... Exper...
Júlia Petit: «Les entitats de lleure hem de situar els infants i el jovent al centre i acompany...
La calor ja és aquí i amb ella ha arribat també el desconfinament. És el moment, doncs, de les entitats de lleure, sobre l...
Guapis, la hipersexualización de las niñas
Guapis, la hipersexualización de las niñas Ramon Bre Pañella info@cinescola.info La película francesa Mignonnes (2020), Guapis en ...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. El racó digital
La pedagogia del caragol