Humor
Aprendemos a jugar al ajedrez (segunda parte)
La família a l’escola. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes… Sabem que hi ha accions que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt vista i...
Què ens ha ensenyat la pandèmia? És possible una nova ecologia de l´aprenentatge i de l´equi...
El confinament va fer que passéssim d’utilitzar el suport de les tecnologies a relacionar-nos entre nosaltres solament a través de...
Material para el alumnado: Aprendemos a jugar al ajedrez (segunda parte)
Acompanyament emocional i tutoria (per a l’alumnat)
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Model de seguiment i elaboració del projecte. Confiprojecte