Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Per una elecció escolar que contribueixi a l´equitat escolar i social: estratègies des del ter...
L’elecció escolar és un element clau en la lluita contra la segregació escolar. Per la recerca sabem que com més hom...
Cal saber per creure?
Us presentem un breu però intens diàleg que va mantenir un grup de quart de primària. Tot va començar arran d’una fr...
¿La infancia pasa demasiado tiempo sentada en una silla?
Javier Abad Ruiz de Velasco Favorecer la elección del tipo de postura sentada a adoptar en el aula y el lugar donde hacerlo es una cuesti...
Acció institucional per a una millor escolarització que afavoreixi la cohesió social
L’escolarització d’alumnes en centres públics o en centres privats amb concert de finançament públic est&agrav...
ConsCiència Històrica: una mirada a les STEAM des de la nostra història
Al present article s’hi mostra una manera diferent d’acostar les competències STEAM a l’alumnat. Consisteix a integrar les ci...
Integració plena de la competència informacional
En aquest article, s’hi explica el treball que hem dut a terme a l’escola en el marc de la preparació de conferències a quar...
Trobades i convocatòries