L’hora de l’educació pública
La LOMCE i la democràcia als centres educatius
Hem publicat a la web un article d’opinió de Ricard Montalban el títol del qual encapçala aquesta secció. Recollim a...
Classe inversa i grups cooperatius a l’escola rural. Per on comencem?
La classe inversa es basa en el capgirament de l’activitat tradicional d’explicació a l’aula i, moltes vegades, a fer-ne la p...
Què funciona a l´Institut Obert de Catalunya (IOC)
L’Institut Obert de Catalunya (IOC) gestiona la formació en línia dirigida a obtenir el títol de graduat en educació...
Un altre cop, la direcció escolar relegada
Un altre cop, la direcció escolar relegada Com han constatat (i lamentat) la Federació d’Associacions de Directius de Centres Educatiu...
Ni una gota perduda!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Guió per reflexionar, propostes i disseny d’un pla de retrobament
La situació viscuda darrerament ha modificat la nostra manera de relacionar-nos amb l’entorn. Des del centre educatiu se’ns plantej...
Notícies d’interès