Cambiar… ¡o no!
Cambiar… ¡o no! Proponer, comunicar, hacer, colaborar y evaluar en la composición colectiva de un espectáculo Sandrine Gampert In...
Creación de comunidad y práctica musical
Creación de comunidad y práctica musical Una aportación desde el concepto de musicoterapia comunitaria Pau Gimeno Ortuño Parque Sa...
GUIXdos, núm. 160: Sol-Fem. Joc de preguntes musicals.
Com en tants i tants altres centres, la nostra escola, el CEIP Font d'en Fargas, de Barcelona, mostra un gran interès pel foment del con...
Reseña: Aprender y enseñar música: Un enfoque centrado en los alumnos
Reseña Aprender y enseñar música. Un enfoque centrado en los alumnos POZO, J.I.; PÉREZ ECHEVERRÍA, M.P.; TORRADO, J.A.; L...
Notícies d’interès
Són emocions, sonen emocions
Des de fa molts segles, la música s'ha considerat un llenguatge que afecta la persona a diferents nivells. Avui en dia, els estudis cien...
“Jo també!” Aula d’inclusió per a nens i nenes amb altres capacitats
«Jo També!» és el programa d'educació musical per a nens i nenes amb altres capacitats de l'Escola Municipal de Música Blai Net. La...
Alumnat amb dificultats de regulació del comportament
Si volem que les alumnes i els alumnes amb dificultats de regulació del comportament es puguin integrar a la societat quan siguin person...