Hacer de maestro hoy
Fer de mestre avui és diferent de fer de mestre en un altre temps? Possiblement, en el fons, no; ara bé, en les formes, segur que sí. ...
No ens rendim: caminem
No ens rendim: caminem Joan Domènech Francesch Mestre «Experiències anticipadores». Així anomenava Patrick Vivaret1 les inici...
Desconnectar i formar-se? Reconnectar i aprendre!
Per molts anys!
Sempre he pensat que l’escola com a institució, i l’educació com a dret bàsic i universal, han d’evolucionar m&...
Afavorir la presa de decisions des del Consell de Petits
L’estructura organitzativa del centre afavoreix moments durant els quals els infants poden prendre decisions sobre temes que els afecten....
Incidencia de la formación en el desarrollo y la práctica docente
En aquest article, intento analitzar la importància de la formació pel desenvolupament professional del professorat. A la introducció ...
De mestres per a mestres
Eren mestres i tenien poc més de 20 anys, l’edat ideal per intentar canviar el món. Avui, 40 anys després del naixement de ...
Avaluació de l’acció tutorial
L’acció tutorial és el conjunt de totes les actuacions educatives dutes a terme per tal d’afavorir al màxim el desenv...