Instituts escola: una rara avis plena d’oportunitats
Els centres públics amb alumnat d’educació infantil, primària i secundària són una gran minoria, però ...
El meu primer congrés de l’MCEP
He assistit per primera vegada a un congrés de l’MCEP i he pogut comprovar que encara hi ha educadores i educadors que creuen en el poder...
Mónica Domínguez: «El pas de l’escola a l’institut és un moment de gran importància per als ...
Aquesta eivissenca em rep, en la distància i amb una pantalla entremig, amb un somriure. Encara no es creu que haguem pensat en ella per ...
La reflexió: l’ingredient que potencia l’aprenentatge
La reflexió consolida l’aprenentatge en totes les fases (planificació, execució i avaluació) dels projectes d’...
La magnitud de la tragedia
La magnitud de la tragedia Perspectivas de colapso socioecológico Pablo Alonso López Jorge Riechmann Fernández Departamento de Filosof&...
Incertesa enfront de resiliència. Respostes saludables
Incertesa enfront de resiliència. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, ta...
Flipped classroom en temps de confinament
El flipped classroom no comporta només treballar amb vídeos educatius, sinó també repensar com utilitzem el temps de qu&eg...
Aprendre a argumentar a les aules de primària
El pensament crític i l’argumentació es presenten com a competències per a la vida en els currículums escolars a niv...