Vida de gos
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Materials didàctics per ensenyar el patrimoni: Entre el paper i el 2.0
A les darreres dues dècades, s'ha creat un bon grapat de recursos didàctics al voltant del patrimoni, amb la intenció comuna d'ajudar ...
Ni presencial ni virtual, cal anar més lluny!
Ni presencial ni virtual, cal anar més lluny! Rosa Gibert Moliner Mestra de l’escola Aneja (Segòvia) i membre del Grup de Mestres del ...
Les oposicions per a professorat de secundària
La convocatòria d’oposicions per a professorat de secundària fa que ens preguntem quin tipus de proves permeten seleccionar els do...
Les xarxes educatives per a la millora: cap a un nou marc comú de qualitat i equitat
El treball en xarxa constitueix una eina molt efectiva per generar coneixement, optimitzar recursos i millorar la qualitat de la interven...
Un univers que ens atreu
Aquest article ens ofereix una mirada sobre com un grup de persones conviu per comprendre el món que les envolta i, en aquesta aventura, ...
Patrimonis com a passatges connectius
En aquest article, s'hi comparteixen experiències i reflexions al voltant de l'educació patrimonial vinculada a escoles a nivell intern...
Organitzar i impulsar un centre de secundària vers el treball per projectes
L’aprenentatge basat en projectes (ABP) no solament implica aspectes metodològics, sinó també estructurals i logísti...