El perfomance com a eina de redefinició del teatre escolar
Aquest article presenta el performance com una alternativa metodològica eficaç per redefinir el teatre escolar i resoldre diverses prob...
La socialització i la creativitat, pilars de l’educació
La socialització i la creativitat, pilars de l’educació Cristian Olivé Peñas Professor de llengua i literatura a secundà...
Atenció multidisciplinària a joves vulnerables i en risc d´abandonament educatiu
En el present article s’hi descriu una proposta d’intervenció adreçada a joves vulnerables. Amb aquesta proposta es pret&eac...
La incòmoda sospita de no poder anticipar el que s’aprendrà
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
El joc dels grups d’aliments
Com a part d’una unitat didàctica en què s’hagin treballat els grups d’aliments, aquest joc pot servir com a activitat...
Un observatori, un espai i una xarxa per mirar la professió docent
En aquest article, s'hi reflexiona sobre les xarxes d'intercanvi que promouen coneixement i s'hi presenta el cas de l'Observatori Interna...
Cinema, Holocaust i educació
Un procés com el de l’Holocaust, que desconcerta qui pretén estudiar-lo amb intensitat, ha arribat a constituir-se en un subg&egra...
Matefactoría
És en els contextos educatius més complexos on cal unificar esforços i fer treballar la creativitat per donar una resposta &iacut...