El que no és lectura ni escriptura
L’avaluació de qualsevol àrea o matèria passa massa sovint per les formes d’expressió escrita o oral. Tots dos...
Aprendiendo a aprender música: la emoción como guía
¿Por qué aprender a aprender?En el contexto del grupo de trabajo tutelado para diseñar estas propuestas, en concreto las clases de did...
El mundo nunca gira al revés, aunque se intente pararlo
La autoestima es un karaoke
Avorriment creatiu, per què?
En aquest article d'opinió, Miguel Ángel D'Acosta Balbín reflexiona sobre la importància de donar als nostres fi...
En infantil nos comunicamos con las TAC
Motivación del proyectoLa escuela Virolai (Barcelona) está repartida en tres edificios independientes y alejados: dos de educación inf...
Ara, més que mai, a l’escola amb el cos
Ara, més que mai, a l’escola amb el cos Núria Rodríguez Bodelón Mestra d’educació infantil. Psicopedagoga Escola ...
Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional