Colectivo Ama-gi: la importancia de la cooperación
Martín García Hernán, Sandra Sainz Rubiales La cooperación es la piedra angular que debe guiar al aula. Cooperación entre el profeso...
Tradició i renovació a l´aula
Uns quants anys després que comencés la introducció de les TIC a l’ensenyament de la literatura, aquestes no han aconseguit...
Propuesta didáctica: «Cuando navego, yo controlo».
Cap al residu zero
Cap al residu zero El millor residu és el que no es produeix Totes les iniciatives destinades a reduir residus contribueixen a fer front ...
L’aprenentatge de la lectura literària
En aquest text, amb el que conclou aquesta monografia sobre la formació de lectors literaris, s’ofereixen les respostes de diversos espec...
«Cuando navego, yo controlo».
Movimientos de renovación pedagógica emergentes: la necesidad del encuentro
Rosa Gibert Moliner, Luis Torrego Egido Los movimientos de renovación pedagógica surgidos en los últimos años se reclaman herederos d...
Itineraris de lectura a secundària
Gulliver, els tres mosqueters, Jàson i els argonautes i fins i tot la còlera d’Aquil·les formen part de l’imaginari c...