¿Es necesaria la religión en la escuela?
He rellegit un article que havia publicat a Guix l’any 2003 i que podria subscriure completament avui. Aleshores, era la LOCE la que aixe...
L'evidència en la pràctica: Les persones que aprenen s'autoregulen. La infografia com a recurs ...
L'evidència a la pràctica La infografia com a recurs per promoure l’autoregulació Evidència aplicada L’alumnat s’autoreg...
El círculo de la vida: ciencia, cultura y emociones
¿Nueva construcción masculina o deconstrucción del género masculino?
El espíritu de Marx (Groucho, ¡claro!)
L’humor a la literatura, en totes les accepcions que presenta -fantàstica, autocrítica, rosa, etc.-, afavoreix que els infants lle...
Pedir ayuda: cuándo y cómo hacerlo
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...
Construïm coneixement. Incidim sobre la realitat
El treball per projectes ens introdueix en el món de la complexitat. A l’article, l’autora relata, des de la pròpia pr&agrav...
Preguntar-se, investigar, comunicar…
En el present article, mostrem el treball per projectes dut a terme a la classe d’anglès iniciat amb els tres grups de quart de l’e...