Treball per projectes, formació del professorat i millora de l´alimentació: una tríada necess...
Treball per projectes, formació del professorat i millora de l’alimentació: una tríada necessària Gabriel H. Travé Gonz...
Stephen Ball: Educar o mesurar? «L’educació orientada a proves externes limita el desenvolupame...
La conversa amb aquest sociòleg britànic ens il·lustra de manera planera sobre com convergeix el neoconservadorisme espanyol que ...
Mediadores en cambio climático, una experiencia práctica
A modo de introducciónEn los años sesenta y setenta la educación ambiental en España fue un campo tratado desde los sectores de la ed...
No nos rendimos: caminamos
No nos rendimos: caminamos Joan Domènech Francesch Maestro «Experiencias anticipadoras», así denominaba Patrick Vivaret1 a las ini...
«One day – one expression»
Els anys d’implantació del bilingüisme al nostre centre ens han permès detectar-hi possibilitats de millora. Al present artic...
Envejecer en la escuela con palabras melosas
Tiene además la flor de la juventud, que es el vigor supremo.(Canto XIII, 484)La IlíadaNéstor se sabe viejo y se lamenta, como los otr...
La LOMLOE i l´aposta per un procés de modernització curricular
La LOMLOE i l’aposta per un procés de modernització curricular César Coll, Elena Martín La nova estructura curricular que el...
Idees clau sobre les altes capacitats a l’escola
Les creences determinen les conductes dels docents. L’atenció a la diversitat està condicionada per les creences existents a l&rsq...