Com podem fer un rellotge d’aigua?
Hi ha molts tipus de rellotges. Els uns porten busques i se’n diuen analògics, uns altres donen l’hora amb xifres i reben el nom de...
“Neds” (Non-Educated Delinquent)
Experiències comunitàries per valorar el patrimoni local
Experiències comunitàries per valorar el patrimoni local Iván García García, Xulia Marqués Valea Presentem dues iniciati...
La lectura és cultura
L’escola pública La Serreta, de Santpedor (Bages), és un centre de gran dinamisme, que dóna molt de valor a la participaci&...
Cambios en la organización del centro para atender mejor a la diversidad
ContextoCaracterísticas del barrioSe trata de una población del cinturón de una gran ciudad (de unos 37.000 habitantes), con fuerte cr...
Aprender más allá del interior
Aprender más allá del interior Mar Hurtado Parras Maestra de la escuela El Roure Gros. Santa Eulàlia de Riuprimer (Barcelona) Estamos s...
El centre docent com a escola de ciutadania
Mitjançant la participació activa de la infància en l’àmbit escolar, els infants adquireixen coneixements, desenvolu...
La fuerza de las palabras, todavía
Un poeta, un novelista, un narrador no da al lector más que la mitad de una obra, y espera de él que escriba la otra mitad, leyéndolo ...