Marta Fca. Pérez, José Antonio Vega Serrano. Responsables del projecte Valnalón. On la vida em...
En els darrers temps, algunes comunitats autònomes opten per dotar els seus estudiants de les habilitats necessàries per organitzar pro...
Maitips a l’escola, valors a ritme de ska
Maitips a l'esola, valors a ritme de ska Lídia Garzón, Montse Melgosa, David Tudela Expressar-se mitjançant les cançons, conèixer el...
El perfomance com a eina de redefinició del teatre escolar
Aquest article presenta el performance com una alternativa metodològica eficaç per redefinir el teatre escolar i resoldre diverses prob...
Un observatori, un espai i una xarxa per mirar la professió docent
En aquest article, s'hi reflexiona sobre les xarxes d'intercanvi que promouen coneixement i s'hi presenta el cas de l'Observatori Interna...
Materials didàctics per ensenyar el patrimoni: Entre el paper i el 2.0
A les darreres dues dècades, s'ha creat un bon grapat de recursos didàctics al voltant del patrimoni, amb la intenció comuna d'ajudar ...
Patrimonis com a passatges connectius
En aquest article, s'hi comparteixen experiències i reflexions al voltant de l'educació patrimonial vinculada a escoles a nivell intern...
Un enfocament intercultural en educació patrimonial
La diversitat cultural que caracteritza la nostra societat es veu reflectida, entre altres aspectes, en el patrimoni cultural i artístic...
Més enllaços. Bibliografia web de l’educació en patrimoni
El patrimoni té un fort component identitari. De la mateixa manera que els edificis dels museus representen les institucions que els ges...