El medi en la pedagogia Freinet
Per a la pedagogia Freinet, el coneixement del medi constitueix una oportunitat per obrir l’escola a la vida de la comunitat en què es tr...
Si quieren y pueden
Si, en general, l’atenció als alumnes més capaços és purament testimonial, en l’etapa de secundària ten...
Unitat didàctica integrada: Forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
L’avaluació en els processos de formació en centres
L’avaluació dels processos de formació del professorat esdevé una tasca complexa que abraça diferents aspectes que v...
Jordi Jané, subdirector educativo de un centro de atención sociosanitaria para jóvenes y adole...
Ens parla des del Centre Sociosanitari Residencial CTE Julià Romea, d'atenció a nois i noies amb dificultats importants, alguns d’...
Educar per a la nova era
Fa cinc anys l’escola Talaiot es va trobar amb la necessitat de prendre una decisió important. Aquell curs escolar varen confluir tots el...
Ciència a l’escola: «Aquests turons han estat i seran sempre iguals que ara? Si no és així,...
Promoure el pensament científic de l’alumnat implica desenvolupar-ne la capacitat d’investigar, de raonar i de comprendre en profun...
Máster de secundaria: ¿solo un punto de partida?
Ara que hem deixat enrere el CAP i que la formació inicial del professorat de secundària ha estat ascendida a la categoria de màs...