Un taller d´estimulació sensorial per a alumnat amb TEA
Al present article s’hi descriu un taller d’estimulació sensorial que s’ha dut a terme a l’aula de comunicació i...
Geolocalització i Google Maps per fomentar l’activitat física
Amb els dispositius mòbils i les eines de geolocalització, podem dir que el món és a les nostres mans. Ens ajuden a planif...
El llop ens ha visitat! Pot quedar-se a viure als Pirineus?
La notícia d’un diari amb una fotografia d’un llop als Pirineus orientals inicia un projecte d’investigació sobre l&rs...
Experimentar amb els timbres del so
Des de l’educació musical, cada vegada es té més clar que les diverses qualitats del so han de ser experimentades amb tot e...
Les possibilitats de ser
Com a mestra d’educació infantil vaig tenir la sort de compartir, amb un grup d’infants i les seves famílies, l’experi...
Ser i semblar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Un col·le rural: llaurar el present per somiar el futur
Les escoles rurals constitueixen una part de l’ànima dels pobles. Són l’esperança de l’aprenentatge, de la conv...
L’anglès per aprendre o aprendre anglès?
Com integrem l’anglès dins els diferents projectes d’escola o d’aula? Aconseguim que l’àrea d’anglè...