“No ho sé fer”
En Pau té 5 anys. És un nen tranquil, afable i poc parlador. No provoca problemes a l’aula, és discret, silenciós i ...
Convé endarrerir el grup d’edat en l’escolarització dels infants prematurs?
En aquest article d'opinió, Vicenç Arnaiz reflexiona sobre la conveniència que els infants prematurs puguin endarrerir l’es...
Per arrodonir: Començar a escriure. El tipus de lletra és important?
Absència
L’escola és, o hauria de ser, un lloc de trobada, un espai, un temps per unir les biografies encara a mig escriure dels infants i les bio...
Lab 0_6: espai de ciència, espai neuroeducatiu
L’espai Lab 0_6 està pensat per afavorir l’acció autònoma i intencionada dels infants sobre diversos fenòmens ...
Amb les famílies: Desenvolupament del cervell i riscos de la sobreestimulació durant la infància
Llibres. Trobades. Webs
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...