“No ho sé fer”
En Pau té 5 anys. És un nen tranquil, afable i poc parlador. No provoca problemes a l’aula, és discret, silenciós i ...
Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Que ve el llop!
La literatura infantil ha tractat molt sovint la figura del llop com un personatge ferotge i malvat. Al nostre centre, hem plantejat un p...
Les eleccions fruiteres
En el present article, hi descrivim una experiència pràctica desenvolupada en educació infantil per construir entre els infants e...
Matemàtiques, joc i experimentació
A l’etapa d’educació infantil de la nostra escola, CEIP Marqués de Estella, hi havia certa inconformitat respecte a la maner...
Entre tots fem pinya per educar en ciutadania
L’article descriu l’experiència viscuda per docents, familiars i alumnes d’educació infantil davant el tancament de la...
La participació de les famílies amb l’ajut d’El petit príncep
Antoine de Saint-Exupéry comença El petit príncep demanant perdó als nens i nenes per haver dedicat el llibre a una person...
Obrint portes, ampliant visions
La relació entre la família i l’escola és una peça clau en l’educació i el desenvolupament dels infants...