De mica en mica s’omple la pica
Quan ja queda molt poc temps per acabar una sessió de filosofia en un curs de cinquè de primària a l’escola Can Puig, de Ba...
Sotmetre la pràctica docent a prova i a discussió
Malgrat les reticències manifestades inicialment davant la possibilitat d’obrir les portes de l’aula i permetre que unes altres mir...
El meu primer congrés de l’MCEP
He assistit per primera vegada a un congrés de l’MCEP i he pogut comprovar que encara hi ha educadores i educadors que creuen en el poder...
Sandra Piles Navarro, acabada de graduar en Mestra de Primària. «L´important són els xiquets,...
La reflexió: l’ingredient que potencia l’aprenentatge
La reflexió consolida l’aprenentatge en totes les fases (planificació, execució i avaluació) dels projectes d’...
Comença el curs… Continuen els deures
Els deures, tot un maldecap que enfronta l’escola, les famílies i l’alumnat, el professorat partidari i el detractor. Alguna cosa s...
Aprendre a argumentar a les aules de primària
El pensament crític i l’argumentació es presenten com a competències per a la vida en els currículums escolars a niv...
Magic mirror on the wall… (“Mirallet, mirallet…”)