Identitat, autoconcepte i autoestima
La identitat d’una persona és determinada per les característiques amb les quals se sent definida. Molts dels trets que conformen ...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
Comitès de biblioteca: una proposta lectora d’impacte des del món rural
L’apatia per la lectura va esdevenir un desafiament a la nostra institució educativa ubicada a la zona rural de Cali (Colòmbia), o...
Deixeu-nos aprendre!
Comparacions, expectatives, judicis de valor, càstigs, premis, sermons, reforços positius…, accions i actituds de les persones ad...
El dron a l’escola
Comença a ser habitual tenir un dron a casa, però l’ús que en fem es limita a l’aspecte merament recreatiu. Ara ja &e...
Sé com ensenyar-te, però… Com aprenc jo?
Pocs docents dubten ja del fet que l’alumnat aprèn millor a través de la interacció i la cooperació. L’aprenen...
Mapa de conflictes (grup tutorial)
El mapa de conflictes és un instrument que pretén recollir d’una manera gràfica el clima relacional d’un grup d&rsquo...
Partekatuz ikasi: tutelatge entre centres a l’escola pública de Lekeitio
Mitjançant la seva participació en el projecte de tutelatge entre centres anomenat Partekatuz Ikasi, l’escola pública de Le...