Família i entorn (2). Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Les preguntes estúpides
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Apartat per a l’alumnat. The Migrant & Refugee crisis. How can we help
Aquest projecte, anomenat The Migrant and Refugee Crisis, és una campanya de conscienciació en anglès en forma de projecte CLIL-A...
Es pot transformar l’avaluació? Cal fer-ho?
Avaluar és molt més que posar notes. En aquest article, s’hi proposa revisar el concepte en relació amb el fet d’apre...
Apartat per al professorat. The Migrant & Refugee crisis. How can we help
Aquest projecte, anomenat The Migrant and Refugee Crisis, és una campanya de conscienciació en anglès en forma de projecte CLIL-A...
Educar per comprendre el món i transformar-lo
Les experiències d’aprenentatge servei i educació per a la justícia global són projectes en els quals nens i nenes r...
La gestió de la transició entre primària i secundària
La coordinació entre primària i secundària és un dels reptes als quals s’enfronten els centres com un element m&eacu...
Freinet a l’escola del segle XXI
En aquest article, s’hi descriu l’experiència duta a terme en dues escoles públiques de compensació educativa de la p...