Protagonistes del nostre procés formatiu
En aquest article d'opinió, Iñaki Monge reflexiona sobre els processos de formació del professorat.
José Eustáquio Romão: «Per un professor freirià, el primer és entendre el sistema simbòlic ...
El 1988, fa 30 anys, la Universitat de Barcelona va atorgar el doctorat honoris causa al pedagog brasiler Paulo Freire. Va ser la primera...
Parlem: les rotllanes de diàleg
Les rotllanes de diàleg es basen en quatre idees fonamentals: són una conversa en grup; les persones que hi participen estan assegudes e...
Notícies d’interès
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...
La serra de Tramuntana, com a llegat per a futures generacions
El juny de 2011 la Serra de Tramuntana, conjunt de cims, valls i penya segats que recorre l'illa del nord a oest de Mallorca, va ser decl...
La trampa de la innovació pedagògica
En aquest article d'opinió, Alicia Nimo reflexiona sobre la necessitat d'abordar la innovació des d'una intensa formació i u...
Creem una cooperativa… cooperant!
A la nostra escola realitzem el projecte Cultura emprenedora a l’escola (CuEmE), ofert per la Diputació de Barcelona, des d’un enfo...