Conversar sin palabras
Loli Vázquez Carrasco, Mar Carreras Salarich Conversar sin palabras, con la mirada, el gesto, el movimiento, la escucha, la interpretació...
Projecte Sense murs
Les aules del projecte "Sense murs" es van crear l’any 2015 i actualment impliquen l’alumnat i el professorat de primer, segon, tercer i ...
El clima a l´escola: gestió de les emocions. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes, sabem que hi ha accions que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vist...
Henar Rodríguez, professora de la UVA i investigadora: «La filosofia per a infants hauria de ser ...
Una autodefinició: Dona lliure, esforçada, alegre i curiosa.. Un lema de la vida: Ciència i cons-ciència. El millor de la teva fei...
Dispositius mòbils i personalització de l´aprenentatge
La Manresada és una gimcana en què participen diversos centres i mitjançant la qual l’alumnat explora i coneix la seva ciut...
Descripció de les activitats i material per a l’alumnat: Veure cinema, fer cinema, pensar en el ...
És ben sabut que la imatge audiovisual enganxa les nenes i els nens com una tela d’aranya i que els abstreu de la realitat. Això &...
Hablar: charlar, conversar y dialogar
Irene de Puig Olivé La etapa de educación infantil es clave para el aprendizaje de la lengua, que a su vez sirve para estructurar el pens...
La passió per la lectura i la construcció d´itineraris de lectura
En el present article s’hi descriu el projecte de lectura de l’escola Francesco Tonucci. Aquest projecte organitza i connecta un variat v...