Reviure històries o l’aventura d’iniciar l’escola
Evidència aplicada L’inici d’EI3 és un procés intens a l’escola. En aquest moment, la literatura esdevé una eina...
Reflexiones finales
En aquest capítol es posen de manifest els estralls causats pel confinament sanitari, traçant-se amb precisió el nou context soci...
Experiencias
Aquest capítol recull tres experiències que en els passats mesos de quarantena s'han promogut a Espanya, Itàlia i Amèrica ...
Anticipació, comprensió i aprenentatge a partir de textos
Consigna Afavorir en l’alumnat una disposició activa davant la lectura de textos abans de llegir, aportant-li motius per llegir-los. Prop...
¿Es posible pensar en otra escuela en tiempos de crisis?: Cinco puntos para la reapertura
Aquest capítol reflexiona sobre el concepte d'escola i desgrana la seva definició per delimitar el seu objectiu principal i tornar-...
Para una buena escuela en tiempo de cuarentena: la casa como laboratorio
En aquest capítol es reflexiona entorn de la problemàtica sanitària que va aparèixer el 2020 i com ha influït en els ...
Benvinguda, Nastia
La nostra petita escola està ubicada en un municipi eminentment rural, un entorn caracteritzat per la seva cohesió, solidaritat i ajuda m...
Introducción