Nou curs: lliures de mascaretes, atrapats per la LOMLOE
El curs ha començat amb una nova llei, la tercera en quinze anys. Novament canvis, paperassa, hores de burocràcia i esforços titàn...
La col·laboració de l´escola en la formació inicial de mestres d´infantil: un repte pendent,...
Una de les competències que s’exigeixen als futurs docents d’infantil és la de treballar en coordinació amb altres pr...
Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Equilibrant els temps i els espais
-Bon dia, Ibet! Com has descansat?-Mama, avui tampoc hem de córrer? Ja podrem sortir al parc?
Educació ambiental i coneixement de l’entorn a l’etapa d’infantil
El tractament de l’educació ambiental a l’etapa d’infantil passa necessàriament pel coneixement de l’entorn. En ...
Què aporta la psicomotricitat a l´escola?
Dues mestres d’educació infantil de l’etapa 3-6 reflexionen sobre la seva experiència com a psicomotricistes a l’escol...
Contes per al poble
L’activitat anomenada contes per al poble és una variant del contacontes. Consisteix en el fet que les famílies expliquen els cont...
Racons, també a música
Treballar per racons a l’aula de música permet que els infants desenvolupin les seves capacitats musicals i artístiques amb lliber...