Les trajectòries d’aprenentatge en els projectes d’indagació com a focus de l’acció educ...
Aprendre i ensenyar és, per damunt de tot, una qüestió de relacions, que ens porta a prestar atenció a la manera com es poss...
L´autoregulació, el ritme i les famílies
Possibilitats de YouTube per a l´ensenyament de la llengua oral
Possibilitats de YouTube per a l’ensenyament de la llengua oral Pilar Núñez Delgado, Rafael Madueño Canales Radio School Solano T...
Va de… El cos a educació infantil
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
Festes i tradicions: la Patum
Quan es parla de Berga ens venen al cap diverses paraules: bolets, neu, excursionisme, colònies tèxtils, romànic, gastronomia, Pa...
Teixint xarxes d´aprenentatge amb la comunitat
Per què cal utilitzar recursos comunitaris d’aprenentatge? És molt difícil parlar d’adquisició de coneixements...
Gimnàstica cerebral, una rutina diferent, enriquidora i divertida
Les rutines són fonamentals en el camp de l’educació infantil. En aquest article, s’hi presenta una nova rutina basada en un...
Reptes actuals en la pràctica educativa infantil
Sobre la construcció de ponts interdisciplinaris, fonamentats en evidències rebudes des de la neurociència, la psicologia i l&rsq...