Material complementario: Modelo de cuaderno de aprendizaje. Tinkering: de la mano al pensamiento
Diana-autoevaluacion Escalera metacognición Rúbrica de observación de aprendizaje cooperativo en el aula. (Fuente: Rúbrica evaluac...
Va de… Escoltem realment els interessos de les nenes i els nens?
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
«Aaah! Una aranya! Està morida?»
Para una buena escuela en tiempo de cuarentena: la casa como laboratorio
En aquest capítol es reflexiona entorn de la problemàtica sanitària que va aparèixer el 2020 i com ha influït en els ...
Boscos i canvi climàtic
Una relació molt estreta Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econ...
Milena en qüestió
Milena en qüestió
Va de… Temps de confinament, temps de vida lenta
El que sempre dic i penso que faré si tingués temps... I ara que ens hem hagut de parar en sec..., aprofitem l'ocasió per pensar ...
Què aporta la psicomotricitat a l´escola?
Dues mestres d’educació infantil de l’etapa 3-6 reflexionen sobre la seva experiència com a psicomotricistes a l’escol...