El taller de construccions. Com el fem?
En el present article, escrivim, de forma narrativa, la dinàmica mitjançant la qual desenvolupem els tallers de construccions. Hem cent...
L´escola infantil del 2050: metodologia i estratègies d´intervenció
L’escola infantil de l’any 2050 basa totes les seves intervencions i metodologies en la millor evidència científica disponib...
Amb les famílies: Li van regalar fustes, una caixa de fustes al meu fill.
Era pels volts de Nadal i la família ens fèiem els regals. Van plantar davant el meu fill una caixa plena de fustes de totes les mides....
Noves infàncies, noves dificultats
Davant la utilització de la tècnica de la fecundació in vitro i de la gran quantitat de parts prematurs, els avenços m&egr...
Gimnàstica cerebral, una rutina diferent, enriquidora i divertida
Les rutines són fonamentals en el camp de l’educació infantil. En aquest article, s’hi presenta una nova rutina basada en un...
Com celebrem els aniversaris a l’escola?
A la meua escola, hi celebrem els aniversaris amb un ½esmorzar saludable+ i amb el Llibre del protagonista de la setmana. En educació i...
Pistes per a l’avaluació: Pauta per dissenyar i regular els racons.
Aquesta pauta està pensada perquè es pugui, d'una manera ràpida i clara, recollir un seguit d'informacions al voltant dels diferents r...
Infància en risc social i desamparament.
A les darreres dècades del segle XX, en el nostre país, com en d'altres, es va desenvolupar un sistema de serveis socials que reflectei...