Amb les famílies: STEM en família
De què en diem “respecte”?
Parlar d'una educació que procuri atendre l'infant des d'un punt de vista respectuós envers els seus propis processos de vida no és pa...
LIBROS
Paremos la invasión: Que el plástico no nos domine HURTADO, R.; IBÁÑEZ, J.; MOSQUERA, C. (il.) Picasent. Andana, 2019 De una maner...
Salts d’aigua
Incorporar la visió d’educació STEAM a l’etapa d’infantil suposa complementar i enriquir moltes de les pràctiqu...
La gestió de la convivència al centre autònom
L'autonomia de centres ens ofereix grans possibilitats de generar uns processos de gestió de la convivència que puguin disposar al màx...
La mirada matemàtica a l’escola bressol
Al llarg del curs 2017-2018 dues educadores vam fer una investigació emparada en una llicència d’estudis de l’Institut Munic...
La Nessie, més que un monstre, una aula d’autoaprenentatge!
La Nessie és una aula d'autoaprenentatge d'anglès com a llengua estrangera (LE) a nivell de primària. Aquesta aula funciona mitjançan...
LA ESTELA DE… CÉLESTIN Y ÉLISE FREINET
Célestin y Élise Freinet ¿Cómo se convirtió Célestin Freinet (18961966), un maestro francés de pueblo, en uno de lo...