Tenir i ser sentit
El claustre de professorat del CEIP Fernández Vizarra se situa en una cultura professional on tot tingui i sigui sentit. Des de la reflex...
Fent visible allò que és essencial
L’atelier de l’escola Mare de Déu dels Àngels proposa un projecte d’intel·ligències múltiples en ...
El moment de canviar els bolquers
El canvi de bolquers no ha de ser mai una feina mecànica, sinó que pot convertir-se en un moment social, de joc, de complicitat, de somr...
Que comenci la funció!
Obrint els espais a la participació de la comunitat
El present article relata un programa realitzat en un internat amb infants de primària a la ciutat de Puebla (Mèxic). Aquest projecte se...
Blanca Azanza, presidenta d’AMEIGI. L’etapa d’infantil no és un negoci
Com en molts altres sectors, en educació, hem viscut temps difícils. La qüestió, però, rau en el fet que l’educ...
Experiment-acció, un projecte educatiu que dona valor a la tasca docent
El projecte Experiment-acció és una de les propostes que els estudis d’educació infantil han presentat per aprofitar el pot...
Fer que passin coses. Activitats d’aprenentatge servei