Va de… No ho sé! No puc!
Va de... No ho sé! No puc! Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i fem. De fer sense ...
Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Espais i àmbits d´aprenentatge
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
El coaching va a l´escola infantil
Entre les possibles aplicacions del coaching educatiu a l’etapa d’infantil, hi ha els processos d’intervenció amb docents, pa...
Equilibrant els temps i els espais
-Bon dia, Ibet! Com has descansat?-Mama, avui tampoc hem de córrer? Ja podrem sortir al parc?
Escenaris nous, aprenentatges nous i, per descomptat, formació nova del professorat
Les condicions de l’avaluació interna a Finlàndia
Aquest article proporciona una mirada internacional en relació amb l’avaluació interna de l’educació obligatòr...