La col·laboració de l´escola en la formació inicial de mestres d´infantil: un repte pendent,...
Una de les competències que s’exigeixen als futurs docents d’infantil és la de treballar en coordinació amb altres pr...
L´hàbit no fa el monjo o no per molt que utilitzem tecnologies som millors docents
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: Parlar, escoltar, llegir, escriure i ...
Identificar les emocions a l’escola bressol: «Avui estic contenta»
Per educar els infants, cal donar lloc a l’expressió de les emocions, atès que són la base afectiva dels éssers huma...
Va de… No ho sé! No puc!
Va de... No ho sé! No puc! Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i fem. De fer sense ...
Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Espais i àmbits d´aprenentatge
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...