L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. El paper del significat per compr...
L'evidència en la pràctica El paper del significat per comprendre i situar-nos al món El sentit i la funcionalitat dels aprenentatges e...
La isla de Nim
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Pistes per a l’avaluació: Avaluant racons, avaluem l’educació infantil?
En avaluar els racons, com qualsevol altra situació d'aprenentatge a l'educació infantil, partim d'una anàlisi del context, de l'espai...
Construir el futur.
El present article, ofereix una proposta dæexposició de bones pràctiques a partir de la col·laboració natural entre les aules dæedu...
Com participa tota l’escola en un projecte
El Projecte Junts és una manera d’entendre, de fer i de treballar per projectes. A l’escola, partim de l’agrupació de ...
Que ve el llop!
La literatura infantil ha tractat molt sovint la figura del llop com un personatge ferotge i malvat. Al nostre centre, hem plantejat un p...
La febre.
El següent article, presenta un material fotocopiable per a les famílies relacionat amb la febre en els més petits.