Com seran les escoles l´any 2050?
Imaginar el futur és un exercici inquietant. Allò que somiem es basa en les nostres expèriències, destigem unes altres rea...
Què se n’ha fet, de l’educació primerenca?
Com ajuden a aprendre les construccions?
El joc manipulatiu de les construccions és un instrument pedagògic que afavoreix el desenvolupament global de l'infant. Les construccio...
Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...
L’espai per construir a l’escola El Martinet.
Construir és una acció que ens remet a fer, formar, crear i recrear alguna cosa, avançar i anar més enllà. En definitiva, ens porta ...
Què serà realment important a les escoles infantils del 2050?
La mirada que escolta seria un dels elements imprescindibles en una escola del futur, en la qual cada infant hauria de tenir la convicció...
Testimonis d’un itinerari. Exemples del que fan alguns infants de dos anys al taller de construcc...
Les fotografies que acompanyen aquest text corresponen totes al grup d'infants de dos anys de l'escola Es Mussol, de Ciutadella de Menorc...
L´escola infantil del 2050: metodologia i estratègies d´intervenció
L’escola infantil de l’any 2050 basa totes les seves intervencions i metodologies en la millor evidència científica disponib...